Skip to main content

Un brand “dulce” românesc de 50 de ani, CAVIT

“Ciocolățica delicioasă” de la Biofarm, Cavit, susține de 50 de ani pofta de mâncare a copiilor mofturoși și îi ajută pentru o creștere sănătoasă. CAVIT s-a reinventat cu formule noi și o imagine nouă, și nu doar pentru copii, ci și pentru adulți. Pentru că vrea să țina pasul cu noile generații, există acum “Cavit junior” cu produse pentru copii cu vârste între 1-14 ani. ExistĂ și Cavit 9 plus pentru adulții care au rămas copii indiferent de vârstă. Tabletele au gust de ciocolată, vanilie sau caise.
Cavit 9 plus
Cavit 9 plus
 Cel mai probabil, în fiecare casă există o cutie de “Cavit”. Ambalajul cutiei este întipărit în mintea părinților care, din generație în
generație, cumpără aceste tablete pentru copiii lor.

Cavit, formule noi pentru sănătatea copiilor

Pentru copiii care petrec participă la activități ce presupun efort prelungit, laboratoarele Biofarm au creat o formulă complexă cu extract de Echinacea.  “Cavit junior imun“ este ideală pentru susținerea sistemului imunitar.
Pentru copiii care suferă de diabet și se confruntă cu probleme de greutate există tabletele “Cavit junior fără zahăr”.
 Pentru funcționarea normală a sistemului nervos al copiilor în perioadele de efort intelectual intens există “Cavit junior memo“.
Toate produsele corespund cu nevoile consumatorilor. Sunt special concepute pentru întreaga familie și sustin dezvoltarea armonioasă a organismului.
Strategia de dezvoltare
Fondată în 1921, Biofarm s-a concentrat pe dezvoltarea, producerea și comercializarea atât a unor branduri puternice, cât și a unor produse generice, fiind în prezent unul dintre primii zece producători existenți pe piața farmaceutică locală, o piața dinamică și foarte competitivă.
Lansarea de noi produse, îmbunătățirea portofoliului, dar și extinderea pe piețe externe reprezintă punctele cheie ale strategiei de dezvoltare a companiei, potrivit managementului Biofarm. Compania este prezentă deja în zece țări: Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Kazahstan, Lituania, Republica Moldova, Mongolia, Rusia, Ucraina și Ungaria.
BIOFARM, producătorul care, de peste 90 de ani descoperă cele mai bune soluții pentru menținerea sănătății.

 

Distribuie articolul:
Google+
https://mirelacoman.ro/cavitun-brand-dulce-romanesc/
Facebook
Email
TWITTER
LINKEDIN

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *