Digital Divas 2018

Despre tendințele internaționale în 2018, modul în care bloggerii transmit mesajul și felul în care reactioneaza publicul, s-a discutat la Digital Divas 2018. Maurice Munteanu alături de alți invitați au invitat bloggerii să pună întrebări. Cum pot să intru în contact cu branduri pe care le apreciez? a întrebat un blogger.

Digital Divas, Palatul Bragadiru

Digital Divas, Palatul Bragadiru

Am participat la multe conferințe despre această temă, fiecare speaker povestește 10 minute. Surpriza a avenit de la Maurice Munteanu. A spus doar câteva cuvinte.

Să fii perseverent și să ajungi să fii căutat. Să pornești de jos.

Pe mine m-a cucerit și de fapt, tot ceea ce a spus m-a motivat să schimb și să fac de acum înainte lucrurile altfel. De aceea îmi doresc să rămână pe blog sfaturile sale, pentru bloggerii de acum și pentru cei care nu au încă blog. De aceea vreau să vă povestesc despre Digital Divas și să vă invit la următoarele ediții.

Digital Divas, evenimentul dedicat bloggerilor de fashion, este organizat de Evensys în fiecare an la Palatul Bragadiru, un loc încărcat de istorie. Un spațiu elegant și primitor pentru bloggerii care vin la fiecare ediție și bloggerii care vin pentru prima oară. Întâlnești speakeri pe care îi urmărești on-line și agenții care organizează campanii. Aici le-am cunoscut pe Monica Jitariuc, Gabriela Lungu și Andreea Esca.

Care sunt trendurile 2018 în opinia lui Maurice Munteanu? Onestitate, autoironie, foarte multă determinare.

Digital Divas 2018

Digital Divas 2018

Este stylist, fashion editor și om de televiziune. Cand vorbeste Maurice Munteanu, eu iau notițe.  La TV, la radio, oriunde, mă bucur să îl ascult. De fiecare dată îți transmite emoție, bucurie, dorința de a citi mai mult și de a te informa. Am impresia că vorbește pentru numai pentru mine, mă invită să intru în lumea lui.

Maurice Munteanu ne încurajează să evoluăm. Trebuie sa fim ancorați în prezent și să ne gândim ce se intampla în viitor cu blogul nostru, să avem o strategie de business. Este important ceea ce facem cu expunerea, pentru ca oamenii uită.

Să te gândești ce se întamplă a la long, luând în calcul și cifrele, dar și ce se întâmplă în momentul acesta. Oamenii se plictisesc. Acum trendurile se schimbă din trei în trei luni. Să reușim să declinam ceea ce facem noi în altceva. E vorba de meserii, eu sunt stylist, fashion editor și acum om de televiziune.  Acestea nu au nici o legătură, ele între ele.

Mesajul și felul în care îl transmitem este foarte important.

Oamenii sunt cuceriți de ce reusești tu să transmiți, că e sticlă, că e telefon, ei percep un mesaj ca atare și reacționează ca atare. Consistența mesajului contează, poți spune ceva plictisitor în 20 de fraze și ceva interesant în trei cuvinte.

Maurice Munteanu la Digital Divas

Maurice Munteanu la Digital Divas

S-a discutat despre efortul bloggerilor de a învața cum se transmite un mesaj pe blog sau pe youtube. Mulți bloggeri realizează cu ușurință un film, dar au studiat foarte mult. Alții nu sunt mulțumiti de rezultate. Maurice Munteanu a accentuat cât de important este felul în care transmiți mesajul, nu doar modul prin care ajungi la publicul tău.

Nu este suficient să te îmbraci și atât, mesajul pe care vrei să il transmiți, el este cel mai important. Mesajul este cel care ajunge la oameni, maniera prin care voi comunicați lucruri și ce lucruri alegeți să comunicați, indiferent de maniera în care te exprimi (youtube, video).  

Sunt multe bloggerițe care au parteneriate cu designeri romani, dar acest lucru nu se realizeaza usor. Cum convingi un designer sa primesti piese de la el?

Dacă ai un cont competitiv și designer-ul e convins de tine, că vor cumpăra persoanele care te citesc, vei primi piese. Trebuie să vorbești direct, trebuie să înțelegi ce ai de oferit. Te cațări pe scară prin asociere.

Bloggerii își cunosc publicul? De multe ori nu se întâmplă acest lucru. Realizează  video cu Dior și followerii nu înțeleg mesajul, ei vor să își cumpere de la Zara. Dacă mesajul e eronat, nu mai ai receptori în rândul celor care te privesc.

Cel mai important este să te cunoști și sa fii onest. Să scrii mereu și să fii autentic.

Ce înseamnă un conținut de calitate? Project d amour, este blogul în care mă legam de lucruri care îmi plac foarte tare, care mie îmi trăiesc niște emoții și voiam să împărtășesc asta cu oamenii.  Conținutul de calitate are legătură cu tine. Din mesaj face parte maniera în care alegeți să vă exprimați. Nu te învață o școală de jurnalism, ține în primul rând de tine. Profesorii te ajută să îți rafinezi un discurs.

La aceasta intalnire cu bloggerii, la Digital Divas, Maurice Munteanu a deschis multe drumuri.

 

Distribuie articolul:
Google+
https://mirelacoman.ro/maurice-munteanu-digital-divas-mesaj/
Facebook
Email
TWITTER
LINKEDIN
Share: