Maurice Munteanu și consistența mesajului
Onestitate, autoironie, foarte multă determinare.
Consistența mesajului contează, poți spune ceva plictisitor în 20 de fraze și ceva interesant în trei cuvinte.
Despre tendințele internaționale, modul în care bloggerii transmit mesajul și felul în care reactioneaza publicul, s-a discutat la Digital Divas.
Maurice Munteanu alături de alți invitați au invitat bloggerii să pună întrebări. Cum pot să intru în contact cu branduri pe care le apreciez? a întrebat un blogger.
Am participat la multe conferințe despre această temă, fiecare speaker povestește 10 minute. Surpriza a avenit de la Maurice Munteanu. A spus doar câteva cuvinte.
Să fii perseverent și să ajungi să fii căutat. Să pornești de jos.
Pe mine m-a cucerit și de fapt, tot ceea ce a spus m-a motivat să schimb și să fac de acum înainte lucrurile altfel. De aceea îmi doresc să rămână pe blog sfaturile sale, pentru bloggerii de acum și pentru cei care nu au încă blog. De aceea vreau să vă povestesc despre Digital Divas și să vă invit la următoarele ediții.
Digital Divas, evenimentul dedicat bloggerilor de fashion, este organizat de Evensys în fiecare an la Palatul Bragadiru, un loc încărcat de istorie. Un spațiu elegant și primitor pentru bloggerii care vin la fiecare ediție și bloggerii care vin pentru prima oară. Întâlnești speakeri pe care îi urmărești on-line și agenții care organizează campanii. Aici le-am cunoscut pe Monica Jitariuc, Gabriela Lungu și Andreea Esca.
Care sunt trendurile 2018 în opinia lui Maurice Munteanu? Onestitate, autoironie, foarte multă determinare.
Este stylist, fashion editor și om de televiziune. Cand vorbeste Maurice Munteanu, eu iau notițe. La TV, la radio, oriunde, mă bucur să îl ascult. De fiecare dată îți transmite emoție, bucurie, dorința de a citi mai mult și de a te informa. Am impresia că vorbește pentru numai pentru mine, mă invită să intru în lumea lui.
Maurice Munteanu ne încurajează să evoluăm. Trebuie sa fim ancorați în prezent și să ne gândim ce se intampla în viitor cu blogul nostru, să avem o strategie de business. Este important ceea ce facem cu expunerea, pentru ca oamenii uită.
Să te gândești ce se întamplă a la long, luând în calcul și cifrele, dar și ce se întâmplă în momentul acesta. Oamenii se plictisesc. Acum trendurile se schimbă din trei în trei luni. Să reușim să declinam ceea ce facem noi în altceva. E vorba de meserii, eu sunt stylist, fashion editor și acum om de televiziune. Acestea nu au nici o legătură, ele între ele.
Mesajul și felul în care îl transmitem este foarte important.
Oamenii sunt cuceriți de ce reusești tu să transmiți, că e sticlă, că e telefon, ei percep un mesaj ca atare și reacționează ca atare. Consistența mesajului contează, poți spune ceva plictisitor în 20 de fraze și ceva interesant în trei cuvinte.
S-a discutat despre efortul bloggerilor de a învața cum se transmite un mesaj pe blog sau pe youtube. Mulți bloggeri realizează cu ușurință un film, dar au studiat foarte mult. Alții nu sunt mulțumiti de rezultate. Maurice Munteanu a accentuat cât de important este felul în care transmiți mesajul, nu doar modul prin care ajungi la publicul tău.
Nu este suficient să te îmbraci și atât, mesajul pe care vrei să il transmiți, el este cel mai important. Mesajul este cel care ajunge la oameni, maniera prin care voi comunicați lucruri și ce lucruri alegeți să comunicați, indiferent de maniera în care te exprimi (youtube, video).
Sunt multe bloggerițe care au parteneriate cu designeri romani, dar acest lucru nu se realizeaza usor. Cum convingi un designer sa primesti piese de la el?
Dacă ai un cont competitiv și designer-ul e convins de tine, că vor cumpăra persoanele care te citesc, vei primi piese. Trebuie să vorbești direct, trebuie să înțelegi ce ai de oferit. Te cațări pe scară prin asociere.
Bloggerii își cunosc publicul? De multe ori nu se întâmplă acest lucru. Realizează video cu Dior și followerii nu înțeleg mesajul, ei vor să își cumpere de la Zara. Dacă mesajul e eronat, nu mai ai receptori în rândul celor care te privesc.
Cel mai important este să te cunoști și sa fii onest. Să scrii mereu și să fii autentic.
Ce înseamnă un conținut de calitate? Project d amour, este blogul în care mă legam de lucruri care îmi plac foarte tare, care mie îmi trăiesc niște emoții și voiam să împărtășesc asta cu oamenii. Conținutul de calitate are legătură cu tine. Din mesaj face parte maniera în care alegeți să vă exprimați. Nu te învață o școală de jurnalism, ține în primul rând de tine. Profesorii te ajută să îți rafinezi un discurs.
La aceasta intalnire cu bloggerii, la Digital Divas, Maurice Munteanu a deschis multe drumuri.
„Să fii perseverent și să ajungi să fii căutat. Să pornești de jos.” Evident ca nu are Maurice nevoie de acordul meu dar… chiar sunt de acord cu cele spuse de el. Multumesc pentru rezumatul facut pentru noi, Mirela! Poate ma hotarasc sa particip si eu la aceste evenimente. Am devenit cam „lenesa” in ultima vreme.
Abia astept sa ne vedem la Digital Divas.
Interesant. Mesajul trebuie să fie clar, concis, autentic și sincer. Din păcate, foarte puține articole de produs conțin și punctele slabe. În prea multe articole „totu-i vis și armonie”.
In ultima perioada am auzit de mai multe ori ca sunt apreciati bloggerii autentici care isi spun cu adevarat experienta pe care o au cu brandurile.
Foarte util articolul și l-ai scris atât de natural încât m-ai cucerit și convins. Mulțumesc mult pentru că ai împărtășit cu noi aceste lucruri!
Sper sa ne vedem la Digital Divas.
Mi-a plăcut articolul, sfaturi foarte interesante care te ambiționează.
Maurice Munteanu stie sa motiveze, il urmaresc mereu la radio, pe blog, la TV.
„Onestitate, autoironie, foarte multă determinare”, zice Maurice. Despre autoironie m-ai inspirat sa scriu.
Ma bucur ca ti-a placut.
Desi am facut o scoala de jurnalism, nu pot sa spun ca am invatat ceva.
Trebuie sa invatam mereu, sa cautam oamenii care stiu si vor sa ne invete.
Orice sfat de la cei care au reușit într-un domeniu e binevenit. Nu totdeauna reușești să-l pui în aplicare, dar asta e altă poveste.
Asa este, dar e o placere sa il asculti pe Maurice Munteanu si s-ar putea sa vina timpul sa folosesti ce ti-a spus la un moment dat.Eu citesc de multe ori acest articol.
Super util acest articol!
Intr-adevar, sunt complet de acord. Cel mai mult conteaza cum transmiti mesajul si cui.