Skip to main content

Un brand “dulce” românesc de 50 de ani, CAVIT

“Ciocolățica
delicioasă” de la Biofarm susține de 50 de ani pofta de mâncare a copiilor
mofturoși și îi ajută pentru o creștere sănătoasă. Devenit între timp un adevărat
brand autohton, CAVIT s-a reinventat cu formule noi și o imagine nouă, și nu
doar pentru copii, ci și pentru adulți.Pentru
că vrea să țina pasul cu noile generații, există acum “Cavit junior” cu produse
pentru copii cu vârste între 1-14 ani și “Cavit 9 plus” pentru adulții care au
rămas copii indiferent de vârstă. Tabletele au gust de ciocolată, vanilie sau
caise și o formulă complexă de multivitamine (vitamine din complexul B,
vitaminele A, C, D și E).
Încă
de la inceput, din 1964, Cavit a câștigat încrederea românilor prin calitate,
Cel mai probabil, în fiecare casă există o cutie de “Cavit” sau oricum
ambalajul cutiei este întipărit în mintea părinților care, din generație în
generație, cumpără aceste tablete pentru copiii lor.
Formule
noi pentru sănătatea copiilor
Pentru
copiii care petrec mult timp în colectivități și participă la activități ce
presupun efort prelungit, laboratoarele Biofarm au creat o formulă complexă cu
extract de Echinacea, “Cavit junior imun“, ideală pentru susținerea
sistemului imunitar. Pentru copiii care suferă de diabet și care se confruntă
cu probleme de greutate există tabletele “Cavit junior fără zahăr”.
Pentru
o vedere ageră există “Cavit junior luteină” care, așa cum se înțelege
și din denumire, conține luteină, un pigment galben sintetizat doar în plante
ce protejează ochii. Sau, pentru spor la învățat în perioadele de efort
intelectual intens, cercetătorii de la Biofarm vin cu formula ideală pentru
funcționarea normală a sistemului nervos al copiilor, “Cavit junior memo“.
Totodată, pentru copiii aflați în perioada de creștere și care evită tabletele,
preferând siropul, există “Cavit junior sirop“, o formulă complexă de
multivitamine cu gust de portocale.
Toate
produsele corespund cu nevoile consumatorilor, sunt special concepute pentru
întreaga familie și sustin dezvoltarea armonioasă a organismului, ne asigură
producătorul care, de peste 90 de ani, susține că este alături de specialiștii
din România în cursa pentru descoperirea celor mai bune soluții pentru
menținerea sănătății oamenilor.
Strategia
de dezvoltare
Fondată
în 1921, Biofarm s-a concentrat pe dezvoltarea, producerea și comercializarea
atât a unor branduri puternice, cât și a unor produse generice, fiind în
prezent unul dintre primii zece producători existenți pe piața farmaceutică
locală, o piața dinamică și foarte competitivă.
Lansarea
de noi produse, îmbunătățirea portofoliului, dar și extinderea pe piețe externe reprezintă punctele cheie ale strategiei de dezvoltare
a companiei, potrivit managementului Biofarm. Compania este prezentă deja în
zece țări: Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Kazahstan, Lituania, Republica Moldova,
Mongolia, Rusia, Ucraina și Ungaria.
Conferința
organizată în data de 3 iunie 2014 cu sprijinul Academiei de Studii Economice
și cursdeguvernare.ro, a lansat o provocare: “De la Made in România, la Made by
România, trecerea la nivelul următor”. Produsele BIOFARM – Made by Romania.

 

Distribuie articolul:
Google+
https://mirelacoman.ro/un-brand-dulce-romanesc-de-50-de-ani/
Facebook
Email
TWITTER
LINKEDIN

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *